onsdag 26 september 2012

Du betalar för massinvandringen

Jesper Åkerman skriver på facebook FriaTider.se:
Ibland är sanningen brutal. Många svenskar vill ha mer massinvandring, men dom har glömt en viktig sak. Det är vi svenskar som betalar massinvandringen, ju mer massinvandring vi får, ju sämre får vi svenskar det. 
För jag hoppas att vi svenskar har förstått vilka det är som betalar massinvandringen. Det är Du som gör det, du svensk som har betalat skatt genom alla år. 
Våra skattepengar skulle ju vara en garanti när vi blir sjuka, en garanti att vi får ut våran pension, efter alla år som vi har slitit. 
Men det är ingen garanti längre, för massinvandringen har kostat så mycket, så regeringen har börjat ta av våra skattepengar som skulle vara våran garanti för pensioner och sjukersättning. 
Hur mycket försämringar kan vi svenskar ta ? Vi ser vårat land monteras ner, men vi klagar inte som dom gör i Grekland ? Vi ser vårat land förfalla, allt blir sämre. 
Det är bäst att se vart vårat land är på väg NU, än att få en chock om 6-12 månader. För varför ska vi svenskar vara sämre än Greklands befolkning ? 
Det är dags nu, att vi blyga naiva svenskar, kryper ur våra skal, och säger att det räcker nu. Sluta att montera ner vårat land.
Jag kan bara hålla med.
Blogger Arlav lämnade en bra kommentar:
"Många svenskar vill ha mer massinvandring"
Vill dom? Det har jag då inte märkt av alls öht?
När jag talar med random person låter det nästan tråkigt enformigt, "jag vill INTE ha massinvandring men det får jag absolut inte tala om för då blir jag jag "rasist" och kan bli utmobbad på jobbet eller i tidningen, eller...."
INGEN är motståndare till "invandring", har inte mött någon med de åsikterna!
Men stort MEN, det ska vara en kontrollerad invandring inte som nu att man delar ut PUT likt reklamlappar..
Och en mer väsentlig detalj, det ska finnas jobb åt en inkommamde och de skall acceptera svensk kultur..
("When in Rome, do as the Romans..")
I korthet inget motstånd mot invandring - men mot MASSinvandring av oanställningsbara!
Islam är problemet - inte de som varnar för islam. Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

1 kommentar:

  1. "Många svenskar vill ha mer massinvandring"
    Vill dom? Det har jag då inte märkt av alls öht?
    När jag talar med random person låter det nästan tråkigt enformigt, "jag vill INTE ha massinvandring men det får jag absolut inte tala om för då blir jag jag "rasist" och kan bli utmobbad på jobbet eller i tidningen, eller...."
    INGEN är motståndare till "invandring", har inte mött någon med de åsikterna!
    Men stort MEN, det ska vara en kontrollerad invandring inte som nu att man delar ut PUT likt reklamlappar..
    Och en mer väsentlig detalj, det ska finnas jobb åt en inkommamde och de skall acceptera svensk kultur..
    ("When in Rome, do as the Romans..")
    I korthet inget motstånd mot invandring - men mot MASSinvandring av oanställningsbara!

    SvaraRadera