torsdag 1 mars 2012

"Snälla" muslimers tystnad bådar illa

Filip Björner är humanist. Han säger såhär i en kommentar på Newsmill: 
"Jag tycker det är illabådande att vi inte får se tusentals, eller åtminstone några hundratals, fredliga muslimer som demonstrerar på Stockholms gator mot den islamska milisen i Somalia som nyligen anordnade en dödsstening av en trennonårig tjej. Detta bryr de sig inte om att protestera mot. Det är i kontrast till denna unisona tystnad gentemot islamterrorn som vi bör bedöma de uttalanden som muslimer i Sverige väljer att göra, och de signaler som de väljer att skicka ut bl.a. genom sitt sätt att klä sig. Det är deras egna val av fokus som visar oss att en dödsstening av en trettonåring för dem är en struntsak i jämförelse med andra saker."
Islams utbredning - inget problem?
Jag kan inte övertala mig själv att tro på någon religion. Inte heller kan jag tro på att denna massinvandring är något bra. Förnuftet står emellan.
Filip Björners artikel: Normal islam är könsapartheid
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar