måndag 16 augusti 2010

Sveriges självmord - Leve Ramadan!

Hela dagen har jag försökt hålla tårarna tillbaka genom att lyssna på musik. Sen var det klippt. Verkligheten trängde på igen. Jag råkade se en rubrik från HD: Multi-kulti-vitamin för bättre förståelse:
"Just nu pågår en av Sveriges stora högtider – ramadan. Cirka en halv miljon svenskar berörs men det är många som inte vet vad ramadan egentligen står för. "Okunskap kan vara farligt", säger Othman Al Tawalbeh som fanns på Rådhustorget på måndagen.[...]...självklart att delta när det muslimska studieförbundet Abn Rushd sökte 'ramadan-informatörer'. Han delar bland annat ut broschyren 'Ramadan – en ny svensk tradition'..."
Detta gör mig gråtfärdig. Men Mona Sahlin (se gärna videon "Mona fifflar"!)är säkert glad. Hon tycker ju att allt svensk är töntigt. (Se Sahlin-citat på FamiljeLiv!) Reinfeldt delar förstås hennes glädje. Han tycker ju att svenskt är bara barbariet. (Läs DN: "Reinfeldt: Det ursvenska är blott barbari"!)


Men Mona vägrar se den mörka, grymma sidan av islam. Denna CBN-News video visar en verklighet som måste förtigas till varje pris.



Finns det något hopp? Verkligheten gör att jag mår dåligt. Men man kan ju inte blunda för sanningen bara för att må bättre, eller?
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

9 kommentarer:

  1. Jag var där vid fem-snåret igår men jag såg ingen musse. Men så kom jag cyklandes från gågatanoch svängde omedelbart bort från torget så jag såg inte så mycket. HD är en skit-blaska som kramar multikulti och islam. Läste artikeln senare på kvällen. Hade jag vetat om det hade jag tagit en runda där han stod och propagerade och spottat på aset.

    SvaraRadera
  2. Jag läste om detta i Realisten. Där påstod muslimerna dessutom helt fräckt att ramadan är en del av svensk kultur.

    SvaraRadera
  3. Det värsta är väl att våra imbecilla politikersvin och övriga PK-arsel oxå kallar galenskaperna för "svensk" tradition. Finns inte ett uns svenskt med islam, det är bara idioter som Måna och Äggskallen m.fl. som är så jävla rövkn...de så dom sväljer vilket skit somhelst bara äcklen kan få några röster....Blodsven

    SvaraRadera
  4. Trevlig ton hos folk.

    Feminix: Du borde träffa mer folk i allmänhet som ser lite annorlunda på tillvaron och kanske har lite annorlunda traditioner. Livet är inte farligt. Jag tror ärligt talat du skulle må bättre av att våga möta lite nytt folk...

    SvaraRadera
  5. Varför firar inte muslimerna Ramadan på riktigt istället, alltså genom att skära av sina halsar? Ska man lida så ska man väl göra det ordentligt.

    Angående svensk tradition så pratade jag vid ett tillfälle som påstod att muslimer var före de kristna med kristendomen långt innan det fanns kristendom på jorden.
    Jag frågade honom då om han syftade på typ för minst 15 000 år sedan, alltså innan det fanns någonting som hette religion över huvudtaget och då alla människoarters förfader traskade omkring på jorden.
    Av någon konstig anledning fick jag inget svar.

    SvaraRadera
  6. Tillägg: Killen jag pratade med var muslim, det jag menar är om det som han sade skulle vara sant och att det där om att Ramadan är svensk kultur så kunde lika gärna det som jag sade om vad han syftade på vara sant det också.
    Vilken jävla idiot, haha!

    SvaraRadera
  7. Muslimerna anser att vi kafirer också föddes som muslimer men att vi glömde det när vi föddes. Det är därför dom säger revertera istället för konvertera. Dom anser också om oss icke-muslimer i dom länder dom är i full färd att invadera, att vi kommer välja att bli muslimer "frivilligt" så småningom. Dom anser även att alla var muslimer långt innan islam ens var påtänkt. Hur dom får detta gåihop logiskt vet jag inte men så är jag heller inte nån raketforskare.

    SvaraRadera
  8. Ju mer jag vet om islam ju mer hatar jag hela ideologin. Så om jag vore mussla skulle jag nog vara försiktig med vad jag berättar för folk. Fast där kommer ju förstås taqqiyyan in och folk som inte begriper bättre kommer att gå på lögnerna. Alltså måste vi tyvärr fortsätta att informera de oinformerade.

    SvaraRadera
  9. Av just det skälet berättar jag så lite som möjligt om mig själv. Vill inte göra det för lätt för mussarna eller kommunist-packet att identifiera och hitta mig.

    SvaraRadera