måndag 2 november 2009

Sossen som sade det "förbjudna"

På den utmärkta bloggen Two invandrare: Islam tar över förutspår socialdemokrat, blev jag påmind om Jens Orbacks berömda uttalande,(Det är också ett försvar för dig och mig, att någon gång kanske vi hamnar i minoritet, och försvarar vi dom andras rätt ja då går vi lite tryggare.) vars andemening ju är: Muslimerna blir i majoritet om invandringen fortsätter som hittills. Och i förlängningen: Sverigedemokraterna har RÄTT! De som hånar och förlöjligar Sd har FEL! Jens Orback skulle helt enkelt inte ha sagt det han sade om han inte vetat något som undanhålls svenska folket. Han och hans kompisar hade antagligen gjort den enkla demografiska uträkningen, som visar att muslimer blir i majoritet och svenskar blir en förtryckt minoritet inom 20 till 40 år. Men om detta får vi inte prata. Från bloggen Two invandrare:
"Jag antar att en minister i en regering som Orback har/hade mycket stor insyn i de ledande politikernas interna framtidsplaner och strategi. De känner mycket väl till hur de framtida demografiska förandringarna kommer att se ut. Allmänheten som inte känner till politikernas planer vet ingenting om det.

Därför undrar jag om det är något som han försökte säga som vi inte känner till. Hade hans regering planer på att öka antalet muslimer i Sverige till den grad att de kan bli en majoritet?

Vad skulle han annars syfta på?"


En berättigad fråga. Jag rekommenderar bloggen Two invandrare!

Läs även andra bloggares åsikter om ,
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar