tisdag 8 september 2009

Invandringshyckleriet avslöjas!

Bloggen "ORD MOT ORD" levererar ett dråpslag mot våra hycklande politiker. Han avslöjar sanningen helt enkelt. Några smakprov:

"Trots att invandringen leder direkt in i socialbyråerna så påstår de ansvariga politikerna ideligen att denna folkvandring, som vi aldrig bett om, är lönsam för vårt land.[...]

Sanningen är faktiskt den att alla krig och konflikter i världen de senaste 50 åren har berott på att olika etniska grupper, ofta med religiösa förtecken, inte kan, eller vill, samsas under samma tak.[...]

All forskning och all erfarenhet på området säger att mångkulturella samhällen är konfliktsamhällen med oöverstigliga problem.[...]
Det gällde för sossarna att skapa en ny underklass i Sverige som var starkt beroende av sossarna.[...]
Och nu sitter vi fast i sossarnas mångkulturella smet, med alla dess kostnader och sociala problem."


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

3 kommentarer:

  1. Jag kopierade inlägget ifrån Ord mot ord och lade över det i min blogg, tyckte det var ett bra och intressant inlägg.
    Förresten gick det bra för min blogg i går, på ett dygn hade besöksstatistiken ökat från 2100 till 11920 besökare. Snacka om att jag blev förvånad.

    SvaraRadera
  2. Mycket problem har du måste jag säga!!

    SvaraRadera
  3. Apropå det här med invandrare - i meningen rasblandning - så har jag tänkt och skrivit en del om den "eldfängda" saken HÄR.

    SvaraRadera