torsdag 8 november 2012

Sverige börjar likna landet jag flydde ifrån

En kommentar från bloggen "Islam i Sverige? Nej Tack!"
 Först förbjuds skolavslutningar i kyrkan, sedan förbjuds nationalsången på nationaldagen, därefter inte nog med det så förbjuder man nu svenska flaggor i skolan och kläder med sverigetryck eller sverigemålade kläder.
Jag är från Irak, och flydde därifrån för att slippa den islamistiska politiken som fördes.
Men skrämmande nog så kommer den nu till Sverige mer och mer och detta skrämmer livet av mig, att något som utsatte min familj och mördat många av mina vänner, förföljer mig nu till Sverige.
Snälla få slut på detta! Låt inte Sverige börja med böneutropp etc det blir bara värre och värre och börjar mer likna landet jag flydde ifrån.
Islam är problemet - inte de som varnar för islam. Blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

1 kommentar:

  1. Vilken rysare för dig, och för alla oss andra som älskar friheten. Jag lider med dig.
    Och undrar vad statsministern skulle svara dig på din förtvivlan och skräck.

    SvaraRadera