torsdag 21 juni 2012

Islam tar över - fakta eller konspirationsteori?

Lady Cobras blogg hittade jag denna video. Exilirakiern Walid al-Kubaisi möter brödraskapets ledare för att prata om frihet och jämlikhet.
Jag råder dig att se den med öppna kritiska ögon. Kolla gärna alla fakta. Kanske kommer detta att få dig att se klarare.
Vem kan man tro mest på? Våra naiva politiker och de islamälskare som säger ”Nej muslimer vill inte alls ta över!” Eller de f.d. muslimer som, med fara för sina liv, varnar för islamismen? Låt mig säga att denna video i 3 delar talar för sig själv. Och här handlar det inte om åsikter utan om kalla fakta.
Tro inte automatiskt på vad en auktoritet säger. Det gäller även om islam. Ta reda på fakta. Ta god tid på dig.


Mera fakta hittar du på Lady Cobras blogg.
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar