tisdag 1 november 2011

Kloka grannen

Pratade med kloka grannen idag. När jag sa att invandringen måste stoppas sa han emot mig. Men när jag sa att den muslimska invandringen måste stoppas - höll han med mig!
Han gav mig ett tungt vägande skäl: stening.
Sverige - mitt land:

 Islam tillåter stening. Men detta hemska vill jag inte visa. Däremot bör du se "Slaget om muslimerna"- en sorts grundkurs om vad islam är. 
Hör detta hemma i Sverige?

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

2 kommentarer:

  1. Jag har också en granne. Min granne har ett tjusigt jobb, hon är utbildare i inter-kulturell kommunikation.
    Igår när jag mötte henne slängde jag upp händelsen med muslimens som bad på tåget. Var intresserad av vad en svensk expert på kommunikation, så att vi verkligen ska förstå varandra och varandras kulturer, skulle ha för tankar.
    Hon flämtade: -"Skulle det vara så svårt att visa mannen hänsyn till han bett färdigt!"
    Jag trillade omkull. Har inte rest mig än. Kommer inte att resa mig. Vad skulle det vara för mening med det? Vi svenskar, det är ju vi som är födda till jordens speciella mähän, som med krökt rygg ska låta andra trampa tvärs över oss. Och helst be om förlåtelse för att ligger i vägen.
    http://soldatmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Vi ska heller inte glömma hängning, kapandet av diverse lemmar etc etc

    SvaraRadera