måndag 20 juni 2011

Europas självmord genom multikulti applåderas av - judar?

Vad säger denna judiska kvinna, Barbara Spectre, egentligen? Att judar har en ledande roll i Europas mångkulturella förvandling? När judar i Malmö måste fly för att de hotas av muslimer? Hur är detta möjligt? Judar borde ju istället göra allt för att förhindra att deras svorna fiender, muslimerna, kommer in i Europa?

Jag påmindes om denna kvinna när jag läste vad Jan Milld skriver om detta, för mig, ofattbara:  Varför denna agenda? Läs!

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

2 kommentarer:

  1. Feminix,
    Min uppfattning är att allt prat om judar och sionister i huvudsak reflekterar ett sökande efter syndbockar.

    Efter att ha debatterat under många år måste jag erkänna en väldigt smärtam slutsats: de flesta svenskar vägrar att ta eget ansvar.

    Man skyller på journalister, på politiker, på USA, på Saudi Arabien och på judar. I bland på alla dessa samtidigt!

    Men att se sig själv i spegeln och fundera över vilket ansvar man har att SJÄLV leta reda på information innan man lägger sin röst, det är inte populärt. Journalisterna lurade mig! Politikerna lurade mig! Judarna lurade mig! Osv, osv, osv.

    Men faktum är att samma typ av journalister och politiker som har drivit Sverige in i mångkulturträsket, de finns även i övriga Europa och de har försökt med samma metoder där. Skillnaden är att väljarna har vägrat att spela med. Jag anser t.ex att både Danmark och Holland är bra exempel på detta

    SvaraRadera
  2. Jag hävdar tvärtom att judar ligger bakom mycket ont i världen. Det var judar som bland annat pushade för 1964 års Immigration Act i USA, som innebar att invandringen tog fart på allvar från icke västliga länder. I Sverige var DN-journalisten David Schwarz en av de största pådrivarna för mångkultur.

    När det gäller det mesta som har att göra med upplösning av moralnormerna (Hollywoodfilmer, porrindustrin, rapmusiken etc) så finns judar bakom i många fall.

    Vi har också den judiskt ägda liberala pressen som för rena hatkampanjer mot exempelvis Tea Party-rörelsen - alltså allt som har att göra med västerlänningar som kommer från en kristen tradition . Obama är följaktligen bara en puppet för den liberala pressen och de judiska bankerna.

    Under det senaste Bilderbergmötet, som gick av stapeln för någon vecka sedan, var ca 80 procent av de amerikanska deltagarna judar, trots att det bara finns ca 2 procent judar i USA.

    Säga vad man vill, och jag påstår inte att samtliga är zionister, men det är aldrig bra att en grupp kan dominera så mycket.

    Det finns de som till och med hävdar att det var judar som startade kommunismen. Jag vill inte gå lika långt men faktum är att de som icensatte den statskupp som följde den ryska revolutionen bestod till ganska stor del av judar.

    Som västerlänning, med kristen bakgrund, så känner jag mig fångad mellan den judiska lobbyn och islamister.

    Den som kallar mig antisemit kan med fördel ta del av följande klipp:
    http://www.youtube.com/watch?v=D0kWAqZxJVE

    SvaraRadera