onsdag 26 januari 2011

Sverige - dårarnas paradis

Sverige är illa ute, mycket illa. Tyvärr. Vad vi behöver är en moralisk upprustning. Men det lär vi inte få.
Arbetsförmedlingen skickar brev till avliden: Besök oss personligen, om du vill bli inskriven på nytt! Annars blir den döde utan pengar, eller?
Ett nytt litet parti, Liberala Partiet, vill ha ännu mer invandrare hit! Tro det eller ej. Sverige har inte tillräckligt med elände, eller?
Birros rullstolsincident var TV3-sketch. TV3 gör underhållning av barn i rullstol som lurar förbipasserade att de är handikappade. Och detta ska svenska folket sitta och skratta åt sen! Kan man sjunka lägre?
Birro kallas rasist för sin krönika om rullstosbluffen. Han får så mycket hat kastat på sig att han vill fly från Sverige. Enligt Magnus Betnér är två av Birros snälla texter främlingsfientliga.
 Parkeringsturken. Så har vi det i det nya mångkulturella Sverige. Sorry. Sverige är sig inte likt.
 Agneta Östman-Wenger (m) skrev "jag älskar små lintottar". Ajajaj, så får man inte säga i dagens Sverige. Hennes parti, moderaterna, blev vansinniga och hotade med uteslutning. Hon fann för gott att själv avgå. En av mina absoluta favoriter, Jan Milld, skriver "Moderater och lintottar" om detta vansinne. Medan herr Hellman kallar henne "äckligt rasisttryne". Hon har hål i huvudet, säger Littorin till Aftonbladet. Så mycket hat för "små lintottar"! Kort sagt Den Politiskt Korrekta Eliten i Sverige jäser av hat mot alla oss som bara vill begränsa invandringen till verkliga av FN erkända flyktingar.

Sunt förnuft debatterar mot Politisk Korrekt Dumhet. Jimmie Åkesson mot Eva Brunne. Och vem ser vi ca 1tim05min in i videon? Jo, min käre hjälte från Ring P1, Stefan Ritter! En strimma av ljus i det kompakta mörkret.

Här är klippet som censurerades. Stefan Ritter vet vad han pratar om!


Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar