onsdag 12 januari 2011

Censur, censur, censur

 Sanningen om islam måste tydligen censureras. Ja tidigare ikväll såg jag att klippet (Stefan Ritter i RingP1) tagits bort på YouTube. Kan det bli tydligare? Vart tog yttrandefriheten vägen? Jo den är bortcensurerad.Youtube skriver "Det här videoklippet har tagits bort eftersom det strider mot YouTubes policy för chockerande och motbjudande innehåll." Låt mig då påpeka att innehållet helt baserades på den verklighet som skapas av muslimer i Allahs namn. När man upplyser om det som faktiskt är både chockerande och motbjudande inom islam så kan det ju inte bli annat än just chockerande och motbjudande. Bilder av muslimska avrättningar är ju vidriga, men ska sanningen förtigas för att den är för vidrig?
  GalaxyBloggen finns klippet fortfarande att se och höra. Fria Tider har klippet och skriver om censuren av det. SvenskenEtts kanal på YouTube har ljudklippet fortfarande kvar. Dom är mina hjältar!

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

2 kommentarer:

  1. #svenskcensur Gotiska Klubben "horade" Jan Myrdals mamma Alva och blev avstängda av Svenska Dagbladet. Vi beklagar det inträffade.

    http://gotiskaklubben.wordpress.com/2011/01/11/jan-myrdal-ar-den-svenska-kultureleiten/

    SvaraRadera
  2. HOTET INIFRÅN

    Här kommer en bok (pdf-fil på 118 sidor) som är explosiv och är tänkt att spridas gratis i Sverige.

    OBS starkt material, skall inte läsas av känsliga personer då sanningen är alldeles för obehaglig för vissa individer.

    http://demokratbloggen.wordpress.com/2011/01/20/hotet-inifran/

    SvaraRadera