fredag 7 januari 2011

Muslimer är mig lika främmande som utomjordingar

Är du känslig bör du inte läsa bloggar som min. Jag kanske skriver sådant som retar dig, som gör dig kränkt. Eller också blir du orolig och skrämd över den mörka framtid jag utmålar. Jag försöker nämligen avslöja den obehagliga sanningen om vad massinvandringen av muslimer till Sverige och Europa obevekligen kommer att leda till, om vi inget gör. Om vi ingenting gör.
Varför vill jag utestänga just muslimer? Varför inte alla andra invandrare? För mig är muslimer annorlunda. Inte på grund av skillnader vad gäller utseende, språk eller nationalitet utan på grund av värderingar. För mig är dessa värderingar så grundläggande att muslimer blir mig lika främmande som utomjordingar. Lika främmande som komme de från en främmande galax. Jag menar att om vi i Europa vill behålla vår sekulära demokrati måste vi stoppa den muslimska invandringen. Och det är bråttom. Helt enkelt för att den dag muslimerna blivit tillräckligt många kommer de att, i det sista demokratiska valet, rösta på sitt muslimska parti och ta makten. Då hjälper det inte ett dugg att de flesta muslimer inte är självmordsbombare. Vi förlorar ändå allt vi har kärt. Om jag vill bygga ett hus kan jag inte bjuda in folk som vill riva mitt hus. Vill vi leva i en sekulär demokrati kan vi inte bjuda in folk, som vill ersätta vår demokrati med en muslimsk diktatur.


Jag ska lägga upp några videor som kanske kan belysa vad jag menar. Men allra först vill jag lägga upp en sång som jag tycker kan representera det som jag håller kärt; vår västerländska kultur, med en religion som baseras på den gyllene regeln; Behandla andra så som du själv vill bli behandlad! Efter den ska jag försöka förklara varför jag utesluter muslimer.



 Om jag nu vore så tolerant som Jesus ville att vi skulle vara, varför tolererar jag inte att muslimer invandrar till Sverige och Europa? Svar: Muslimer vill, annars är de inte muslimer, de vill, så fort det är dem möjligt, störta min sekulära demokrati, min kultur, religion och livsstil. Alla muslimer, även de fredliga, delar islams mål att hela världen skall bli muslimskt med islam som styrelseskick och med sharia som lag. Detta ser de ju som det bästa. Vi otrogna vet inte vårt eget bästa. Detta tror givetvis alla muslimer. Annars bryter de mot Allah.
Alla människor har rätt till sitt eget land. Men alla har inte rätt att tränga in i andras länder och ta makten och införa sin egen kultur och krossa landets egen kultur.
Alla muslimer är inte terrorister, säger du nu upprört. De flesta är goda, fredliga människor, som du och jag.
Det är sant - men att inte alla spränger sig och andra till döds innebär inte att de ickesprängande muslimerna går emot Allahs vilja att sprida islam. De väljer bara en annan taktik. De sprider islam genom fredlig invandring. Målet är detsamma.
Men, säger du kanske, jag känner flera muslimer och de bedyrar att de inte vill ta över Sverige.
Javisst kan de säga så, men antingen utnyttjar de Allahs tillåtelse att ljuga inför de otrogna eller också vet de inte hur den mörka sidan av islam ser ut.
Nu till vad jag kallar grundkursen i förståelsen av vad islam innebär. Alltså även den mörka sidan. Den som de fredliga muslimerna antingen medvetet döljer eller inte känner till. Videon inleds med, enligt min tolkning, skränande ljud från en uppretad muslimsk folkmassa, sen ljud från s.k. "Jihad Nasheed" som är muslimsk jihad sång. Därefter följer några västledare som, efter de hemska terrordåden, bedyrar att islam är fredligt och att terror i Allahs namn har inget med islam att göra. Bl.a. säger Bill Clinton att ingen religion tillåter mord på oskyldiga. Vad han inte vet, eller inte vill låtsas veta, är att i islam är bara muslimer oskyldiga. Ickemuslimer är skyldiga till att inte tro på Allah, ett hemskt brott. Därefter ser vi  en sista vädjan om nåd från en brittisk medborgare, Kenneth Bigley, som kidnappades och mördades av muslimer i Irak 2004. Sen följer några kloka ord från Serge Trifkovic, Robert Spencer, Bat Yéor, Abdullah Al-Araby och Walid Shoebat. Vad väst inte vet om islam (1):


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

10 kommentarer:

  1. Har glömt mitt nick8 januari 2011 kl. 00:27

    Det är så som du skriver. Men vad kan man göra åt alla de svenskar som inte vill ta till sig dessa grundläggande fakta om islam?

    SvaraRadera
  2. Sprida kunskapen så gott man kan.

    SvaraRadera
  3. "Alla muslimer, även de fredliga, delar islams mål att hela världen skall bli muslimskt med islam som styrelseskick och med sharia som lag. Detta ser de ju som det bästa. Vi otrogna vet inte vårt eget bästa. Detta tror givetvis alla muslimer. Annars bryter de mot Allah."

    Precis som att kristna trotsar bibeln genom att jobba på söndagar kan du ge dig fan på att en stor majoritet av muslimer "bryter mot Allah" och FAKTISKT INTE går och drömmer om en islamistisk superstat. Du är för trångsynt för att kunna skilja på fundamentalism och vanlig hederlig tradition och det är därför du och dina likasinnade är så farliga för omvärlden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är såna som du som kommer den dagen då muslimerna blir majoriteten att falla. Jävla idiot. Du kan inte jämföra muslimer med kristna. Visst finns det fanatiska kristna men de är inte lika sinnesjuka öken apor som muslimerna. Typ hälfen av koranen handlar bara om de otrogna och hur man ska hantera dom. Öppna inte käften innan du vet vad du säger muslimvänliga vänster nisse. :D

      Radera
  4. De farliga är just Oscar, som inte inser vilken okritisk väg han är inne på, de godtrognas väg, som banar väg för hans egen undergång, förr eller senare.

    SvaraRadera
  5. Vad Oscar inte förstår eller vill begripa, är att förr eller senare kommer även dom sekulära mohammedanerna att tvingas in i fållan om dom vill fortsätta att leva. Just därför är varje mohammedan en tickande bomb som kan bli radikaliserad precis vilket ögonblick som helst.

    SvaraRadera
  6. Det är så mycket ni "förstår" och "inser".

    Kan du, Robin, förklara för mig, eller åtminstone ge ett exempel på hur en vanlig oskyldig muslim blir "radikaliserad" och plöstligt är en samhällsfara? Försök vara konstruktiv för en gångs skull, jag är trött på ert foliehattande och era tomma påhopp.

    SvaraRadera
  7. Du kan ju förslagsvis studera Helena Benaoudas dotter. Först var hon som vilken vanlig tonåring som helst. Fanns t o m FB-bilder som visade henne i västerländska kläder och rökandes och drickandes. Sedan sade det knäpp och hon började klä sig i svart sopsäck och åkte med sin man och hans kompisar till tourist hotspots som Somalia, Afganistan och Pakistan. Även Anjem Choudary levde västerländskt med alkohol och droger innan det sa knäpp i hans skalle med och det blev skäggodling, rolig hatt och pyjamas för hela slanten.

    Vad som ledde fram till deras knäppar får du väl själv forska i. Tänker inte skriva nån på näsan. Förhoppningsvis leder det fram till intressanta svar värda att reflektera över.

    SvaraRadera
  8. Benaouda är ju visserligen bara misstänkt och aldrig dömd, men Anjem Choudary är faktiskt en riktig idiot.

    Men idioter finns det överallt, menar ni att Choudary och Benaouda är anledning nog att misstänka att samtliga muslimer har en liten radikal inom sig som när som helst kan ploppa upp och spränga en bil? Isåfall finns det annat att oroa sig för.

    Postarbetare till exempel: http://en.wikipedia.org/wiki/Going_postal

    Kristna: http://sv.wikipedia.org/wiki/Jerusalemsyndromet

    Skolungdomar är en extra farlig riskgrupp: http://en.wikipedia.org/wiki/School_shooting

    Min poäng är, det kommer alltid finnas idioter som flippar. Skillnaden är att när en muslim gör det så är det ingen som ifrågasätter psykologisk bakgrund utan skyller omedelbart på radikal fundamentalism.

    SvaraRadera
  9. Vad du inte begriper är att Benaouda och Choudary de facto är två sidor av SAMMA mynt.

    SvaraRadera