lördag 20 mars 2010

"Gulliga" invandrares svenskfientlighet?

"Kartellen" (finns på You Tube) lär vara ett invandrargäng som kombinerar rapmusik och brott. De är idoler bland invandrarungdomar i förorten. Kan detta kallas svenskfientlighet? Eller är de bara oskyldiga offer för elaka svenskars motvilja att ge dem jobb, som PK-isterna menar? I varje fall jag mår illa. (Brotten riktas, förstås,  endast mot svenskar.)

Sveriges Radio om SD:s invandringspolitik
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

4 kommentarer:

  1. Våra arsel inom politiken har som alltid skygglappar, stora som parabolantenner när berikarna ställer till problem....Blodsven

    SvaraRadera
  2. Ursäkta, men så länge dina inlägg varken länkar till mig eller har något som helst med mina inlägg att göra, så betraktar jag dina "länkar till det här inlägget" som spam och tar bort dem. Vill du vara så snäll att sluta slösa med min tid på det viset? Tack på förhand.

    SvaraRadera
  3. Kan inte dylik “musik” kallas för uppvigling?!

    SvaraRadera
  4. Inte när det gäller pensionsräddarna. Då kallas det för kulturberikning. Finns det nån låt jag retar mig på så är det den där svenne banan-låten med han med bläckfisk-skägget. Promoe kallar lurken sig visst.

    SvaraRadera