fredag 27 februari 2009

Marteus ger svenskhatet ett ansikte

Marteus får min puls att skena som ingen annan. Jag kan ärligt säga att jag blir fullkomligt skakis av denna kvinna och hennes glödande hat mot oss vanliga svenskar. Vi som dagligen läser om hur invandrargäng sprider sitt hat mot oss genom att råna våra åttaåringar och våldta våra döttrar och i gäng om 20 sparka och förnedra våra ungdomar och rycka väskan från våra pensionärer. Och sen hånskrattar de när de inte får något straff.

De hatar oss, Marteus! Därför är det inte konstigt om vi mer och mer kommer att hata dem!
De föraktar oss. I deras ögon är vi omoraliska, ogudaktiga, lägre varelser, medan de själva är guds utvalda folk. Att råna, misshandla, våldta och skära halsen av oss höjer deras status i deras egna klan. De tror att deras gud gillar att de förödmjukar oss ogudaktiga. De blir hjältar genom att plåga oss. Och de kallar oss "kuffar".

Det är ju vi svenskar som är de hånade och föraktade. Snart orkar vi inte mer. Men det förstår inte såna som Marteus. Som väl är finns det ett parti som bryr sig om oss.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

2 kommentarer:

  1. Jag tror inget ont om Marteus det är bara det att hon drömmer om Muhammeds mjuka händer och om vi skulle lyckas stoppa invandringen av Islamister kanske även skicka hem några så skulle utbudet av riktiga män i hennes tycke minska drastiskt.

    SvaraRadera