måndag 4 mars 2013

Nima ger upp hoppet om Sverige

Nima Dervish, en av de bästa islamistkritikerna, själv från Iran, tycks nu ha fått nog. Det är sorgligt, mycket sorgligt. Sverige är mycket illa ute! Men våra hycklande politiker fortsätter att skratta och låtsas som om allt är hur bra som helst. Vakna! Svenska folk, vakna! Nima skriver:
"Jag avsäger mig också Sverige. Jag kom till Sverige 7 februari 1987 så det var 26-årsjubileum nyligen. Tack för de åren, men det är dags att avluta den epoken.
Jag vill inte vara landsman med en befolkning vars majoritet (eller tillräckligt stora minoritet) är fega och helt enkelt inte inser sitt eget bästa. Jag vill inte bo i ett land vars politiker, media och organisationer jag allt oftare har börjat känna ofrivillig förakt för."
Sorgligt. Han skriver också:
"...100 spänn på att SD får en jordskredsseger 2014. När så sker kommer det inte ha berott på deras partiledningens klokhet eller kompetens, utan på politikernas, medias, kulturrelativisternas, vänsterns, selektiv-feministernas och ”antirasisternas” inkompetens som ledde till att de serverade bollen på ett silverfat på SD:s planhalva och lät dem äga vissa ämnen."

Islam är problemet - inte de som varnar för islam. Blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar