fredag 19 oktober 2012

Kampen fortsätter!

Från Markus Wiechels blogg: 
De sanna vännerna är dem som respekterar vem man är och vilken väg man väljer att gå, oavsett vad de själva tycker.
Attacker, hot och respektlöst beteende från politiska motståndare är nog sådant som många Sverigedemokrater varit bekymrade över. För min del är det mycket detta om gjort att jag kämpat vidare för ett bättre Sverige. Som en övertygad demokrativän och politisk nörd skulle jag aldrig låta dem stoppa mig. För varje hot jag fått har jag delat ut fler flygblad. För varje attack har jag kampanjat mer och för varje spottloska har jag skrivit ett nytt blogginlägg. Det är trotts detta skönt att man mer eller mindre kan placera dessa händelser i historieboken även om de varit betydelsefulla för ens allt mer starka engagemang.
Nu är det nya tider. Förutom att jag är glad över att jag vet vilka som är äkta vänner vet jag också att mina nära respekterar de val jag gör. De sanna vännerna är dem som respekterar vem man är och vilken väg man väljer att gå, oavsett vad de själva tycker. Sedan den värsta tiden har mycket också förändrats och det är nu för tiden mer okej att säga att man är Sverigedemokrat. Det är något jag säger med stolthet. Från att ha fått höra glåpord vid flygbladsutdelningar kan man nu räkna med flera uppmuntrande klapp på ryggen och folk som tackar för engagemanget.
Detta har varit en otrolig resa och det finns inte en dag som jag ångrar. Jag kan egentligen bara konstatera att mycket tack vare de vänsterextrema krafterna kombinerat med andra intoleranta personer har jag vuxit som person.
Med dessa ord skulle jag vilja citera just vänsterextremisterna: Kampen fortsätter.
Läs mer på Markus blogg!
Islam är problemet - inte de som varnar för islam. Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar