måndag 22 november 2010

På vems sida står du?

 På vems sida står du? På västvärldens demokratier, här representerade av Amerika efter 11 september?



Eller står du på dessa människors sida? Dansk TV visar en osminkad bild av islam. Hör islam hemma i Sverige? Jag förstår kanske inte varje ord i denna video, men jag förstår mer än tillräckligt för att veta på vems sida jag står. Var står du?

Denna video hittade jag först hos Landskronabackspegel, Dailymotion

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

6 kommentarer:

  1. Jag behöver inte se någon video för att göra mitt val. Pislam går fetbort - varje gång.

    SvaraRadera
  2. http://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Intressant video! Vet du vad den heter? Har du en länk till hela videon?

    SvaraRadera
  4. Klartexten! Jag hittade den hos Dailymotion videos, Landskronabackspegel
    http://www.dailymotion.com/tag/Landskronabackspegel

    SvaraRadera
  5. Jag fattar inte poängen med den här bloggen. Försöker du bevisa att "svensk" kultur inte är förenlig med en annan religion?

    SvaraRadera
  6. Demokrati är inte förenlig med islam. Kolla hur världen ser ut! Tillhör du de "sovande"? Kolla min senaste video om du törs!

    SvaraRadera