Tage Erlander 1965: "Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare lottad situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden."
Conny 2014: "En röst på SD är enda chansen att rädda landet från total anarki."
▼
söndag 9 december 2007
Två döda av dagissmitta 2005-11-17
Två tvååriga flickor döda av smitta på dagis i Helsingborg. De hade inte behövt dö om vi haft treårsgräns på dagis. Barn under två år kan inte vaccineras mot denna smitta. Immunsystemet är inte fullt utvecklat på de små barnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar